marți, 31 ianuarie 2012

PLACINTA CU MERE DE LA BORCAN


Placinta asta am facut-o cu mere de la borcan, puse dupa reteta soacrei fratelui meu, careia ii multumesc.
Reteta o gasiti aici: http://vulpeacofetar.blogspot.com/2012/01/mere-pentru-placinta-la-borcan.html.

Necesar: Foaie: 300 ml apa, 1 praf sare, 3 lg ulei, 700 g faina.
Necesar: Umplutura: mere de la borcan (doua borcane ajung pentru o placinta facuta in tava de la aragaz, zahar si scortisoara dupa gust, nuca macinata.
Am pus aproape toata faina intr-un castron, am presarat peste ea un praf de sare, in mijlocul ei am facut un spatiu mic, in care am pus apa si uleiul, si m-am apucat de amestecat si apoi de framantat. Dupa ce am incorporat toata faina din castron, am mutat aluatul pe masa presarata cu faina, unde am mai framantat si adaugat faina, pana nu s-a mai lipit de mana si de sucitor.
Asta este foaia pe care o fac pentru placintele  care nu necesita foi foarte subtiri (ca alea din comert), cum ar fi: placinta cu spanac, cea cu carne, cu branza dulce sau sarata.

Am impartit aluatul in doua foi pe care le-am intins bine.  Am intins deasupra primei foi, asezata in tava, pe hartie de copt, merele din borcan, amestecate cu zahar si scortisoara, si pe deasupra lor am presarat nuca macinata. Apoi am intins si cea de-a doua foaie, am uns-o cu ulei si am intepat-o cu furculita din loc in loc. Am pus-o la cuptor pentru 25-35 min, pana s-a copt foaia de deasupra.
Inainte de servire am presarat peste ea zahar pudra.

Observatii: Ca sa  nu se intareasca foaia, nu lasati placinta in cuptor dupa ce opriti focul!
Scuze pentru pozele finale. Trebuie sa fiu ca uliul, sa apuc sa fac poze, inainte sa dispara de pe farfurie!!!














Placinta asta am facut-o cu mere de la borcan, puse dupa reteta soacrei fratelui meu, careia ii multumesc.
Reteta o gasiti aici: http://vulpeacofetar.blogspot.com/2012/01/mere-pentru-placinta-la-borcan.html.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu