luni, 9 ianuarie 2012

PRAJITURA CU VANILIE SI PRUNE


Degeaba imi scot retete de tot felul de pe net, degeaba primesc in fiecare zi mail-uri peste mail-uri cu retete, de peste tot, cand ajung in bucatarie, chiar daca am o tinta precisa, iese mereu si altceva, din inspiratia de moment.
Nu pot face doar o prajitura si basta!!!

Necesar: Blat: 5 oua, 6 lg zahar, 1 lg cacao, 3 lg ulei, 4 lg cu varf faina, zeama de la o portocala.
Crema: 1 plic budinca de vanilie, 400 ml lapte, 3 lg zahar, 200 g unt/margarina.
Glazura: 1 plic budinca de caramel, 3 lg zahar,  1 borcan compot prune.

Pentru blat am batut oualele cu zaharul, faina si cacaua. Am adaugat uleiul si zeama de portocala si am bagat la cuptorul incins. In timpul in care a stat blatul la bronzat, am facut crema. Am facut budinca de vanilie si am dat-o afara la racit. Cand blatul a fost gata l-am pus si pe el la racit si am facut glazura.
Glazura am facut-o dintr-o budinca de caramel cu 3 lg de zahar si cu zeama de la compotul de prune.
Am pus in budinca de vanilie racorita,   margarina,  si am amestecat bine. Peste blat am pus prunele din compot, deasupra crema si peste ea glazura. Am dat la rece si am taiat peste cateva ore.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu