marți, 17 ianuarie 2012

PRAJITURA RAPIDA CU MURE


Pe prajitura asta am facut-o din “resturi”, adica mai exact, din ingredientele ce imi mai ramasesera de la facutul altor prajituri: ce era sa mai fac cu o canuta de lapte, cu o bucatica de unt sau cu 2 albusuri desperechiate ? O alta prajitura,  fireste! Nimic nu se pierde, totul se transforma si deci se castiga!!!

Necesar: 3 oua si 2 albusuri, 14 lg zahar, 150 ml lapte, 15 lg faina, 1 plic praf de copt, 1 plic zahar vanilat, 100 ml suc de visine (pentru culoare), 100 g unt, 400 g mure.

Am batut oualele si albusurile cu zaharul si zaharul vanilat, am adaugat untul, laptele si sucul de visine, apoi faina amestecata cu praful de copt. Am pus compozitia in tava de aragaz, tapetata cu hartie, si deasupra murele intregi. A stat la cuptor cam 30 min (faceti proba cu scobitoarea). Am taiat doar cand s-a racit si am presarat-o cu zahar pudra.

Observatii: Fructe congelate (mure, coacaze, visine...) gasiti la Auchan. Sunt foarte bune! 

PS: In ultima poza, nu am sarbatorit nimic, era doar produsul a doua ore in bucatarie, intr-o duminica obisnuita!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu