joi, 5 ianuarie 2012

SOMN AFRICAN CU ROSII LA CUPTOR


Intr-o zi, sotul meu s-a gandit sa  duca fetele la pescuit, si, spre surprinderea mea, chiar  s-au intors cu peste acasa!!! Un peste urat, negru,   cu cap turtit si cu  mustati, o miniatura de somn! Am aflat, dupa ce m-am minunat nitel, ca este vorba intr-adevar de un  somn african! Urat peste , dar tare bun!

Necesar:  cativa somni micuti, trei rosii, 1 lamaie, 2 cepe, 1 plic condimente pentru peste de la Galeo.


Am asteptat cu rabdare ca pestii sa fie curatati si spalati, mie neplacandu-mi aceasta operatiune. Am pus condimente in interiorul si pe deasupra pestelui si i-am asezat in tava. Am taiat felii rosiile, lamaia si cepele curatate si le-am presarat peste el. Am pus doua lg de ulei deasupra si un pahar de apa. L-am bagat la cuptor pentru ½ ora. S-a facut repede, ca era mic si tanar (si o fi fost si nelinistit, dar n-a dat semne in cuptorul meu!).
L-am servit fierbinte, fara sa mai fac vreo garnitura, era el prea destul!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu