marți, 15 ianuarie 2013

BUDINCA DE CONOPIDA CU URDA SI CHIMEN


Necesar: 1 borcan conopida in apa, 350 g urda, 150 g smantana, 200 g iaurt, 3 oua, sare, piper, 1 morcov subtire, 1 lgta chimen praf si 1 lg chimen seminte, 50 g margarina, 2 lg pesmet.

Conopida la borcan am facut-o eu in toamna ( http://vulpeacofetar.blogspot.ro/2013/01/conopida-in-apa-la-borcan.html). Am scurs bine apa si am taiat buchetelele mai mici. Am faramitat urda si am amestecat-o cu iaurtul si smantana, am adaugat oualele batute, praful de chimen si sare si piper. In compozitia asta am pus si conopida, fara sa amestec prea mult.
Am uns tava de sticla cu margarina, am presarat pesmetul si am turnat compozitia. Deasupra,  pentru un pic de culoare am ras un morcov pe razatoarea mica, am presarat un praf de piper si semintele de chimen.
Am dat la cuptorul incins pana s-a rumenit frumos deasupra (cam 35-40 min).

Am servit cu un strop de ketchup.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu