luni, 7 ianuarie 2013

FRITTATA CU MASLINE SI CIUPERCI


Rapid si gustos cu “resturile de ieri”! Imi ramasese o jumatate de piept din gaina umpluta cu lamai, ceva ciupercute trase la tigaie, cateva masline verzi cu gogosari, asa ca le-am combinat in dimineata asta pentru un mic dejun gustos si satios.

Necesar: 8 oua, 1 ceapa mica, ½ piept de gaina preparat, 20 de masline verzi cu gogosari, 3 lg ciuperci sotate, sare si piper.

Am batut oualele cu un praf de sare si unul de piper, am adaugat ceapa taiata marunt, ciupercile, maslinele feliate si pieptul taiat cubulete, si le-am turnat in tava unsa cu putin ulei de masline.
Am lasat la cuptor cam 25 min.
Am servit cu ketchup dulce si branza topita.

Observatii: Ies 6 portii mai mici sau 5 lejere!!!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu