miercuri, 16 ianuarie 2013

TORT DE MORCOVI



De cand voiam  sa incerc sa fac un tort de morcovi!!!! Am citit mai multe retete si pana la urma ce a iesit a fost ce e mai jos !!!

Necesar: 3 oua, 10 lg zahar, 6 lg ulei, 1 plic praf de copt, 2 plicuri zahar vanilat, 8 lg faina, 500 g morcovi, 1 esenta rom, nuca, 50 g margarina, 10 bomboane de  ciocolata.

Am ras morcovul pe razatoarea mica. Am batut oualele cu zaharul, uleiul, zaharul vanilat si esenta de rom.  Am adaugat faina amestecata cu praful de copt. In compozitia rezultata am incorporat morcovul ras.
Am turnat totul  intr-o tava,  pe hartie de copt. Am rupt miezul de nuca in bucati si am adancit o parte in compozitie, o parte am presarat-o pe deasupra. Am dat la cuptorul incins pentru 45 min la foc mediu.
Am facut o glazura, topind mai multe bomboane de ciocolata, in care am adaugat margarina, amestecand pana s-a incorporat si a fluidizat ciocolata. Am turnat deasupra si l-am lasat la rece 1 ora. 

Am facut tortul asta intr-o tava patrata  (22x22x5)(unde scrie ca tortul e neaparat rotund? ).

Observatii: Nu se taie cald in nici un caz! Proba cu scobitoarea nu este foarte relevanta, pentru ca la cantitatea asta de morcovi, blatul ramane un pic moale,  pana se raceste!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu