joi, 3 ianuarie 2013

IDEI PENTRU MASA DE REVELION

Stiu ca a trecut revelionul, deja suntem in a treia zi a anului 2013, insa credeti ca in focul pregatirilor, mai aveam eu timp sa si postez ceva? Sunt multumita ca am reusit sa am ceva poze.

Ca de fiecare revelion, am incercat sa am o diversitate multumitoare, asa ca pe langa porc (sarmale, piftie, friptura cu vin, muschi in crusta de piper si condimente, piept la cuptor cu mirodenii), am avut si iepure, si peste, pui (pulpe in aluat cu ciuperci si feta) si gaina (umpluta cu lamai). Desi, daca este sa ma iau dupa superstitiile legate de trecerea dintre ani, puiul si mai ales gaina, nu aveau ce cauta pe masa noastra, pentru ca servind aceste "rase", se spune ca in urmatorul an vei risipi ca gaina!!! Cum nu este cazul la mine, risipa fiind un defect de care m-a ferit Dumnezeu, nu mi-am facut griji! Si oricum m-am scos, nu?, pentru ca am avut peste la masa, deci o sa trec prin necazuri si greutati (Doamne feri !) ca pestele prin apa!!! Totul insotit de muraturi diverse (gogosari dulci, gogosari umpluti, ciuperci marinate, castraveti, pepeni murati, salata de varza...), de salate (salata de vinete, salata de ardei copti, salata de sfecla cu porumb, salata de telina) de zacusti de 8 feluri (si sa stiti ca nu exagerez si nici nu va mint pentru ca am facut zacusti de:  fasole, vinete,  ciuperci,  dovlecei,  gogonele,  ardei,  morcov si telina)  si de lipii, facute pe vatra cu lemne. Si sa nu uitam de cozonaci si prajituri (cataif, tort tiramisu facut de fina mea, o bunatate !!!, prajitura festiva, prajitura cu banane, prajitura cu rom...). In viteza mea de a fi masa plina, pe unele salate chiar am uitat sa le pun, daramite sa le mai si pozez!!!
In fine, "vorba lunga saracia omului", asa ca trecem la fapte, adica imagini!
Iar concluzia e simpla: "clar imi trebuie o masa mai mare!!!"























 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu