luni, 14 ianuarie 2013

PRAJITURA CU URDA SI ZMEURA


Este un fel de cheese cake cu urda!

Necesar: 3 oua, 500 g urda, 1 biscuite mare (115 g), 150 g margarina/unt, 250 g zmeura, 3 lg smantana, 3 lg iaurt, 8 lg zahar, 2 lg amidon, 1 lg esenta de rom.

Am folosit zmeura la mana a doua, adica am facut un lichior de zmeura, cu zmeura congelata (am gasit la Auchan), si dupa perioada de  macerare, am oprit fructele si am pus peste ele 2 lg de zahar.  

Am pus hartie de copt intr-o tava rotunda de tarta. Pe ea am faramitat biscuitul. Deasupra am pus margarina topita si sucul lasat de zmeura (chiar daca un pic alcoolizat, hac!). Am presat cu lingura uda. 

Peste biscuite am pus amestecul din urda, oua, zahar, smantana, iaurt, esenta si amidon. Peste compozitia asta am pus zmeura si am dat la cuptor pentru 35-40 min, pana s-a inchegat. Nu trebuie sa fie foarte coapta, ea se mai incheaga si pe masura ce se raceste.

Super buna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu