duminică, 13 ianuarie 2013

PASTE CU TON


Am gasit la Auchan, niste paste care se cheama Arbella Family,  facute la turci, din grau dur, sub forma de personaje de desene animate: Tweety, Silvester, Taz, Bugs Bunny, Woody, Lola, Duffy Duck, Batman, Superman, Wonder woman, cu simbolurile si armele lor. Nici nu m-am gandit de doua ori, inainte sa le cumpar, cu gandul la ce surpriza voi face copiilor mei!

Necesar: 250 g paste de grau dur, 1 conserva ton maruntit in ulei, 3 cepe, 3-4 catei usturoi, 2 morcovi subtiri, 2 lg bulion, 1 pahar apa (200 ml).

Am fiert pastele in apa clocotita cu 1 lg sare si 1 lg ulei, pentru 10-12 min. In timpul asta am scurs uleiul din conserva in tigaie, am mai pus inca o lingura de ulei de masline, am lasat sa se incinga si am pus ceapa tocata maruntel la calit. Peste ea am adaugat usturoiul tocat marunt si morcovul dat pe razatoarea mica. Cand s-au inmuiat, am turnat deasupra bulionul subtiat cu apa. Dupa ce a scazut un pic, am adaugat si tonul si am mai lasat cam 5-7 min pe foc.
Am pus pastele in farfurie, deasupra sosul rezultat si da-i bice!!!

A fost cea mai lunga masa, a trebuit sa discutam despre fiecare personaj in parte, cum era el, fraier sau smecher, delicat sau puternic…etc… dar scopul lor a fost atins, mancandu-se pana la ultimul….personaj !!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu