joi, 16 mai 2013

BISCUITI CU CHILOTEI

Biscuitii astia nu i-am inventat eu, adica ma refer la forma, ca reteta este a mea.
Sunt foarte haiosi si i-am folosit pentru ziua taticilor, care anul asta (2013) a cazut in aceeasi zi cu ziua mea de nastere., unde au facut senzatieJ!

Necesar: 200g margarina, 200 g zahar, 450 g faina, 1 plic praf de copt, un praf de sare, 3 plicuri zahar vanilat, 2 oua, 1 esenta de vanilie, 1 lg pudra de roscove, 1 set creioane glazurat Dr.Oetker.
Am batut bine margarina moale cu zaharul, zaharul vanilat si oualele. Am amestecat faina cu sarea si praful de copt si le-am incorporat in compozitia cu margarina. Am lasat la frigider cam 30 minute. Am scos aluatul si l-am impartit in bilute mai mici, pe care le-am intins pe rand, pe masa presarata cu faina, cu sucitorul, intr-o grosime de cam 4-5 mm. Ultima bila am amestecat-o cu pudra de roscove (inlocuitor de cacao) si am framantat-o bine, sa se omogenizeze culoarea. Am decupat cu forma de biscuiti in forma de inima, apoi am decupat cu cutitul partea ascutita. 
Am pus in tava pe hartie de copt, si le-am dat maxim 10 min la cuptorul incins.
Am ornat biscuitii cu creioanele de glazurat, formand sutienele si chiloteii tanga J de fete albe si de negrese J !!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu