miercuri, 22 mai 2013

SALATA DE FASOLE NEAGRA SI CEAPA VERDE

Am cumparat o fasole neagra, cu bobul mai mic, de la dried fruits (http://www.driedfruits.ro/index.php?route=product/product&keyword=fasole&product_id=797).
Nu am mai gatit pana acum tipul asta, dar aveam pofta de o salata.

Necesar: 300 g fasole neagra, 1 legatura ceapa verde, 2 lg ulei, 1 lg otet, 1 morcov, 1 legatura de marar, sare si piper.

 Am pus fasolea la fiert, in trei-patru ape, aruncand-o pe fiecare.  Pana a fiert fasolea, am spalat si tocat ceapa si mararul, iar morcvul l-am dat pe razatoarea marunta.
Am avut surpriza ca fasolea mea cea neagra, sa ajunga rosie, dupa fierbere. N-am stiut ca fasolea rosie la conserva pe care o mai luam din cand in cand,  de la Auchan, este de fapt neagra la origine J.
Am scurs bine fasolea, am amestecat-o cu morcovul si ceapa verde, am potrivit-o la gust cu sare, piper, otet si ulei, apoi am adaugat si mararul tocat maruntel.
Pentru ca salata asta, mie nu-mi place calda, am lasat-o sa se odihneasca o jumatate de ora la frigider pana la masa.
Foarte gustoasa fasolea si nici nu e scumpa.
Observatii: Atentie!!!  Fasolea asta mi-a patat cratita, asa ca alegeti o cratita inchisa la culoare, daca va hotarati sa o gatiti. Daca bagam si cateva oua, le vopseam la marele fix.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu