miercuri, 22 mai 2013

PRAJITURA CU CORCODUSE SI MERISOARE

Asa-i ca nu va asteptati sa faceti si sa fie si buna o prajitura cu banalele… corcoduse? Ei, hai ca am incercat sa o “ridic” un pic, folosind si merisoare J!
Necesar: 4 oua, 7 lg de zahar, 6 lg ulei, 2 plicuri zahar vanilat, 1 plic praf de copt,  1 borcan compot corcoduse (de 850 g), 2 lg merisoare deshidratate.
 Am batut bine albusurile cu un praf de sare si cu zaharurile, am adaugat cate un galbenus,  uleiul si jumatate din partea lichida a compotului, apoi faina amestecata cu praful de copt. Am turnat in tava, pe hartie de copt, iar deasupra am pus corcodusele din compot, fara samburi,  impreuna cu stafidele din compot, si merisoarele, fara sa le hidratez.
Am lasat in cuptorul incins, cam 35-40 min, pana a iesit batul de frigaruie curat.
Am taiat dupa ce s-a racit complet.
Observatii: Dupa ce sta la frigider 1 zi este si mai buna!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu