joi, 23 mai 2013

PASTE CU SPANAC SI COSTITA

Am vazut o poza de spaghete cu spanac si mi s-a facut o pofta……
Necesar: 250 g paste (scoici), 350 g spanac congelat (sau proaspat), 200 g costita (sau bacon, piept porc etc), 2 cepe uscate, 4 catei usturoi, 1 legatura marar.
Am pus pastele la fiert in apa clocotita,  cu sare si un strop de ulei.  Intre timp, am pus ceapa, tocata marunt, la calit in 2 lg ulei. Cand s-a calit , am adaugat si spanacul si 1 canuta mica de apa. Cand apa s-a evaporat  si spanacul a fost facut, am adaugat usturoiul trecut prin presa si am potrivit de sare si piper. Peste ele, am pus si pastele bine scurse si le-am mai lasat cateva minute pe foc.
Cand am oprit focul, am adaugat si mararul, tocat marunt.
Este un fel de mancare rapid si foarte gustos, si daca  renuntati la costita,  poate deveni obiectul unei zi de post.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu