miercuri, 29 mai 2013

MUSCHIULETI DE MIEL CU CIUPERCI SI CARTOFI NOI

Necesar:  muschi miel, condimente, sare si piper, cateva ciuperci mari, cartofi noi.

Cantitatile sunt irelevante, si se calculeaza in functie de numarul de persoane de la masa.

Eu am avut  ambii muschi ai  mielului de la paste, vreo 12 ciuperci cu palaria foarte mare, si 1 kg cartofi noi.

Am pus muschii mielului, condimentati si stropiti cu un pic de vin alb , intr-o tava de sticla, acoperita cu folie de aluminiu, la cuptorul incins, pentru cam 35 min.

In timpul asta, am curatat si spalat bine ciupercile si cartofii, si i-am prajit in tuci, in baie de ulei incins.

I-am servit fierbinti, fara alte adaosuri.

Observatii: Cand cartofii noi sunt proaspeti, nu aveti nevoie sa-i curatati cu cutitul, sa va patati mainile. Eu  ii spal cu un burete de plastic (pastrat special pentru ei) sub jet slab de apa (sa facem si economie cu resursele!).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu