sâmbătă, 18 mai 2013

DROB DE FICAT DE PORC CU NAUT SI CIUPERCI

Necesar: 1 kg ficat porc, 8 oua, 3 legaturi de ceapa verde, 3 legaturi de usturoi verde, 2 legaturi de marar, 2 legaturi de patrunjel, 1 conserva de naut, o conserva de ciuperci, 1 plic condiment pentru drob de la Galeo, 2 ardei copti fasii.
Am taiat ficatul bucati si le-am pus la fiert. Am strans pe traseu toata spuma urata care s-a format. Pana s-a fiert ficatul, am tocat toate verdeturile si ciupercile scurse bine de zeama. As fi vrut sa am ciuperci proaspete, dar a mers foarte bine si asa.  Cand ficatul a fost fiert, l-am tocat cubulete foarte marunte si l-am pus peste verdeturi. Mai exista si varianta masinii de tocat, dar mie nu-mi place cum arata in produsul finit. Deci, am amestecat bine ficatul tocat, cu ciupercile si verdeata, am adaugat condimentele, si un praf de sare si unul de piper, si nautul bine scurs. Am batut bine oualele si le-am incorporat in compozitie. Am pus in tava de cozonac, pe hartie de copt, am uns cu ou batut si am presarat cu susan. La jumatatea compozitiei, am asezat fasiile de ardei copt, pentru gust si culoare.
Am lasat la cuptor cam 50-60 min, pana s-a inchegat bine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu