vineri, 24 mai 2013

TROTTOLE TRICOLORE CU PUI

Am primit niste paste care se cheama trottole (niste spirale colorate), de care nu mai gatisem pana acum si mi s-a parut o idee buna sa le fac cu pui.
 Necesar:  300 g paste, 1 piept pui mare, 3 lg sos de soia, 2 cepe uscate, 1 morcov.
Am pus pastele la fiert in apa clocotita cu sare si ulei. Cepele tocate marunt le-am pus la calit in ulei incins, apoi am adaugat si morcovul ras maruntel.  Pieptul l-am dezosat si l-am taiat mai intai fasii, apoi cuburi. L-am adaugat si  pe el in tigaie. Cand carnea s-a albit, semn ca s-a facut, am turnat peste ele si sosul de soia amestecat cu 2 lg apa., dupa care am adaugat pastele scurse bine,  am potrivit de sare si piper si am  mai lasat pe foc cateva minute.
Bun – bunut!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu