vineri, 17 mai 2013

PRAJITURA CU MAC SI DULCEATA DE KIWI

Necesar:  3 oua, 100 ml cafea indulcita, 250 g faina, 350 g zahar, 2 plicuri zahar vanilat,250 g mac, 350 ml compot corcoduse, 1 plic praf de copt, 6 lg ulei, 1 lg esenta vanilie, 3 lg marmelada de fructe, ½ borcan de dulceata de kiwi (de 850g), 1 plic glazura de ciocolata de la Dr.Oetker.

Am batut oualele cu zaharul si uleiul. Am amestecat faina cu praful de copt, cu zaharul vanilat si cu macul nemacinat. Am pus jumatate din compozitia asta, peste cea cu oua, am adaugat cafeaua si 250 ml din compot, apoi si cea de-a doua parte de faina. Am turnat in tava, pe hartie de copt si am lasat-o la cuptorul incins, cam 40 min, pana s-a rumenit usor pe margini.
Dupa ce s-a racit, l-am taiat in doua pe orizontala. Partea de jos am insiropat-o cu restul de compot. Am frecat un pic gemul de kiwi cu marmelada de fructe si l-am intins pe blat. Am pus deasupra si capacul (a doua jumatate de blat), pe care am turnat glazura preparata un pic mai subtire, sa intre in blat.
Am dat la rece.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu