duminică, 26 mai 2013

TORT CU CREMA DE CAPSUNI

Am facut tortul asta pentru colegii mei din grupa de la cursul de comunicare, in acord cu tema zilei: A.E.R.  (Atentie-Empatie-Respect).
Necesar: blat:  3 oua, 4 lg zahar, 4 lg ulei, 50 g nuca macinata, ½ plic praf de copt, 1 lg cu varf pudra de roscove, 100 ml lapte, 5 lg faina cu varf.
Necesar: crema: 1 plic Crem Ole de capsuni, 300 ml frisca lichida Meggle, 100 ml lapte.
Necesar glazura: 1 plic glazura de ciocolata Dr.Oetker, 100 ml frisca Meggle, creioane glazura Dr.Oetker, stelute ornament.
Am batut oualele cu zaharul si uleiul, am adaugat laptele si amestecul din faina, praf de copt, pudra de roscove si nuca.
Desi tava nu necesita hartie de copt, si se deschide usor pentru ca este cu inel, eu prefer intotdeauna sa folosesc hartie de copt. Asa ca, am asezat cat am putut eu de bine hartia, am turnat compozitia si am pus-o la cuptor pentru aproximativ 30 min.
Pana s-a copt blatul, am pregatit crema, care se face foarte usor si foarte rapid, batand frisca cu mixerul, si adaugand plicul de crem ole si laptele. Crema asta nu necesita intaritor de frisca sau gelatina, se tine foarte bine asa.
Cand blatul s-a racit, l-am taiat pe orizontala in trei felii si l-am umplut cu crema. Deasupra am turnat glazura de ciocolata preparata cu 3 lg de apa. Am lasat un pic la rece sa se intareasca, apoi am batut bine frisca lichida si am tapetat marginile, iar deasupra am ornat cu creioanele de zahar si stelute.
Am lasat la rece pana a doua zi cand l-am servit.
A fost foarte bun, nu prea dulce, cu gust autentic de capsuni.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu