joi, 2 februarie 2012

MANCARICA DE CARTOFI


Necesar: 2 kg cartofi, 4 cepe, 2 morcovi, 2 ardei gras, rosii in bulion, 1 legatura patrunjel sau marar.

Am taiat cartofii  cuburi potrivite si i-am pus la fiert. Cand au fost gata, am pus ceapa la calit cu morcovul ras marunt si cu ardeii cubulete mici. Peste ceapa calita am adaugat si rosiile taiate cubulete cu tot cu sosul in care au stat si am lasat sa fiarba un pic, apoi am pus totul peste cartofi si am mai dat un clocot. In functie de cum va place mancarica, mai zemoasa sau mai scazuta, o sa pastrati din zeama in care au fiert cartofii. Dupa ce am oprit focul, am pus si verdeata tocata.

Noi o servim vara cu salate verzi sau de varza, iar iarna, cu muraturi sau salata de varza acra. Daca nu este post, puteti sa adaugati si un carnacior prajit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu