sâmbătă, 3 noiembrie 2012

OUA FANTEZIE

Am primit intr-o zi un mail, care se chema “merita incercate”, in care am gasit tot felul de chestii interesante. Printre ele, si oualele astea, pe care le-am facut mai jos.
Necesar: oua (cate unul pentru fiecare), 1 gogosar mare rosu, 1 gogosar mare verde, sare si piper, 1 fir ceapa verde, 1 fir patrunjel cret, cateva felii de castravete verde.

Gogosarii sa fie cat mai colorati si cat mai creti, ca atunci cand ii taiati felii (mai groase) sa iasa frumosi. Am pus uleiul la incins, am pus feliile de gogosari si in interiorul lor am spart cate un ou. Am presarat un praf de sare si le-am lasat sa se prajeasca. Daca va place ca galbenusul sa fie mai bine facut si nu moale, luati cu lingura ulei din tigaie si puneti usor deasupra lui pana este gata. Dar, atentie la stropii de ulei care sar!  Cand au fost gata, i-am transferat in farfurie, luandu-i cu paleta cu gauri, sa se scurga surplusul de ulei.
Pe farfurie, i-am fardat pe obrajori cu cate un praf de piper, si i-am  decorat cu patrunjel, ceapa verde tocata si felii de castraveti.
Gustul de ou si cel de gogosar copt se imbina excelent!
Observatii: Daca nu va iese din prima, nu-i bai. Merge si cu oualele batute! Sa taiati feliile de gogosari uniforme si drepte, sa nu va iasa oul pe sub ele J! Si daca vreti sa ocoliti stropii de ulei incins si prajeala, puneti-le la cuptor (folosind hartie de copt si  o feliuta de paine sub gogosar).
V-am pus si poza dupa care m-am inspirat. Dar nu arata bine si ale mele???











Pentru ca lumina naturala e cea mai buna pentru poze, am scos farfuria pe geamul bucatariei, iar Bobita (care intotdeauna cand gatesc,  sta in fata geamului)  a inceput sa dea din coada bucuros cand a vazut farfuria. Insa....n-a fost pentru el!!!

Si daca nu va iese din prima, v-am spus ca merge si cu oualele batute!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu