duminică, 25 noiembrie 2012

NEGRESA DE POST CU PIERSICI

De ce trebuie sa credem ca daca suntem in postul Craciunului, nu ne putem desfata cu bunatati?
Sunt atatea posibilitati, ca nu ai cum sa te plictisesti, cazand in rutina repetitiei!!!

Necesar: 200 g margarina, 15 lg zahar, 1 borcan compot de piersici de 800 g, 2 plicuri zahar vanilat, 420 g faina, 1 plic praf de copt, 4 lg pudra de roscove, 2 lg zahar vanilat, 150 ml apa, 3 lg zahar pudra.
Am amestecat margarina topita la micounde cu zaharul si zaharul vanilat, apoi cu toata zeama compotului + apa. Faina am amestecat-o cu praful de copt si pudra de roscove, apoi am incorporat-o in compozitia de dinainte. Am turnat in tava tapetata cu hartie de copt, iar pe deasupra am presarat piersicile taiate feliute nu foarte subtiri, atat cat trebuie sa coboare in mijlocul prajiturii. Am dat la cuptorul incins pentru 35-40 minute. Am lasat-o sa se raceasca, apoi am taiat-o si am servit-o presarata cu  zahar pudra.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu