miercuri, 7 noiembrie 2012

TORT CU CIOCOLATA “LEBADA”

Tortul asta l-am facut pentru Ana, o fetita de la Asociatia “Ana si copii”, cand a implinit 12 ani, fetita care este chiar Ana din Ana si copii. De fapt, nu mai e o fetita, pentru ca a crescut si este ditamai domnisoara.
Cu biscuitii pentru torturi pe care i-am descoperit intr-un mic magazin de la noi de la piata, am reusit sa fac tortul asta foarte repede si foarte simplu.  Si ce bun a iesit…
Necesar: 10 biscuiti mari patrati (asta inseamna aproape 2 kg), 1 cutie de Hulala de 1 l, 500 ml lapte dulce, 3 plicuri Crem Ole de ciocolata, 2 glazuri de caramel Dr. Oetker, 1 set de creioane de glazurat Dr. Oetker, ornamente – stelute.
Am insiropat biscuitii cu compot de caise, pe masura ce ii foloseam. Am facut crema amestecand frisca lichida batuta cu laptele, apoi cu praful de crem ole, nu inainte de a opri un pic de frisca pentru ornat. Am pus doi biscuiti,  unul langa altul, sa-mi iasa un tort dreptunghiular mai mare, am umplut bine cu crema fiecare rand si  am uns cu crema si lateralele tortului. Am preparat glazura si am turnat-o cu grija pe fata tortului, sa nu treaca de marginile desenului cu lebede pe care l-am colorat cu creioanele de glazura. Am turnat glazura pe toata marginea tortului, pentru ca imi place sa curga si pe laterale in jos. Am pus si stelutele, si l-am dat la rece. Inainte sa-l servesc cu 2 ore, am ornat si cu frisca.
Observatii: Biscutii sunt grosi, deci trebuie insiropati bine, chiar si cei de deasupra.

 














Un comentariu:

  1. Draga mea vulpita, esti o persoana minunata.Ma bucur ca te-am cunoscut. Te iubesc si te pretuiesc. Pupici.

    RăspundețiȘtergere