joi, 8 noiembrie 2012

SALATA DE FASOLE ROSIE SI ALBA

La Auchan gasesti tot felul de conserve. Imi place sa cumpar sa am pentru cand am vreo pofta, sau vreo vizita neprevazuta sau sa fie acolo (ca de, asa e romanul: “mai bine sa prisoseasca, decat sa lipseasca”). Fasolea rosie de la conserva imi place tare mult, ca e foarte gustoasa.
Necesar : 1 conserva de fasole rosie (800g), 1 de fasole alba (800g), 1 ceapa uscata, 4-5 fire ceapa verde, cateva fire de patrunjel  proaspat,  3 gogosari, sare si piper, 2 lg ulei masline, otet (dupa gust).
Este o salata foarte rapida si foarte gustoasa, aspectuoasa.
Am taiat gogosarul  feliute si l-am pus la calit. Cand s-a inmuiat, l-am scurs de ulei si l-am pus in castron. Am desfacut conservele de fasole si le-am rasturnat in strecuratoare, trecandu-le prin  apa data incet sa nu se distruga. Le-am scurs bine si le-am pus peste gogosari. Am tocat ceapa uscata feliute subtiri, la fel si pe cea verde. Le-am adaugat si pe ele impreuna cu patrunjelul tocat fin. Am pus sare si un praf de piper, uleiul de masline si otetul.  Am amestecat foarte incet sa nu sparg boabele de fasole. Am dat un pic la rece, pana la servire.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu