vineri, 16 noiembrie 2012

PRAJITURA CU BRANZA, MERE SI ALUAT DE CLATITE

Ce faci cand ai pregatit prea multa umplutura pentru o placinta cu branza??? Simplu, te reorientezi! Mai pui cate ceva si o valorifici.
Necesar: 400 g branza amestecata (dulce, feta, telemea), 3 oua, 3 mere,5 lg zahar,  2 plicuri zahar vanilat, 1 plic praf de copt, 300 ml lapte dulce, faina cata cere sa fie un aluat mai grosut (cam 400 g).
Am vrut sa fac mai intai sa fac cu compozitia asta pancakes, dar gandul ca iar trebuie sa lucrez la doua maini (a se citi tigai J), m-a facut sa vreau sa o torn cu totul intr-o tava, si s-o las la cuptor  cat vrea ea. 
Asa ca am facut un aluat din oua, zahar, zahar vanilat, laptele dulce si faina amestecata cu praful de copt, in care am incorporat amestecul de branza si merele rase marunt, am omogenizat bine si am turnat in tava tapetata cu hartie de copt. Am dat la cuptor pentru 40-45 min.
Daca aveam si ceva nuca curatata ar fi fost si mai buna.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu