vineri, 2 noiembrie 2012

PASTE CU CARNITA DE PUI

Am gasit la un magazin cu specific chinezesc o gramada de chestii super interesante. Nu degeaba chinezii sunt vestiti pentru ca fac orice din orice!!!! Cum spuneam am cumparat niste paste subtirele, facute special pentru copii, din grau, cu morcov si cu spanac. Eram tare curioasa sa vad cum sunt si cum o sa le primeasca fetele mele.
Va spun ca au fost foarte bune, iar culoarile lor, verde si portocaliu pal, au fost de mare efect. Sper sa se observe culoarea, pentru ca din cauza becurilor economice din casa,  nu-mi ies bine pozele facute seara.
Necesar: 4 snopuri de paste de grau combinate, 600 g carne tocata pui, 2 cepe, 2 gogosari, suc de rosii, sare si piper.
Familia mea se invartea prin bucatarie,  cu furculitele in mana, plangandu-se de foame, cand am intrat eu pe usa, venind de la serviciu, luandu-ma de noua. Mai intai, am dat fuga la frigider, sa verific, gandindu-ma ca poate s-a blocat usa, de  nu mai pot saracutii sa se alimenteze J!!!
Pastele astea sunt foarte rapide, in 4 minute fiind gata, puse in apa fierbinte cu un strop de sare si unul de ulei, asa ca m-am apucat mai intai de restul. Am curatat repede 2 cepe si 2 gogosari, si le-am tocat feliute. Am pus uleiul la incins si am pus mai intai gogosarii, care se fac mai greu, apoi si ceapa. Le-am lasat sa se inmoaie, cam pe trei sferturi, apoi am adaugat si carnea tocata de pui(care si ea se face repede), mestecand mereu. Cand carnea se albeste si se separa in gramajoare, este gata. Am turnat si un pic de suc de rosii (vreo 3-4 lg) si am mai lasat un pic pe foc, pana s-au fiert si pastele.
Am pus pastele in farfurie si am pus deasupra carnita cu sos. Ce a iesit? Ceva super bun!
Toate astea in 20 min. Rapid, nu?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu