luni, 5 noiembrie 2012

PLACINTA CU IAURT SI URDA

Cum dupa urda nu se omoara deloc ai mei, si aveam si o foaie de placinta la congelator, care ma incurca, am zis sa le rezolv pe amandoua (sa scap de foaie si sa-I pacalesc sa manance urda J).

Necesar: 1 pachet foi de placinta, 900 g iaurt (1 cutie Oke), 6 oua, 500 g urda, 10 lg zahar, 3 plicuri zahar vanilat, 15 nuci maruntite,
Am pus foile la dezghetat si m-am apucat de compozitia interioara. Am pus urda intr-un castron mai mare, am amestecat-o cu iaurtul, cu zaharul, zaharul vanilat  si cu oualele batute. Am pus si nuca maruntita. Am pus ca baza 5 foi de placinta suprapuse si unse fiecare cu ulei, 2 polonice de compozitie,  apoi 4 foi, iaurt, 3 foi, iaurt, si ultimele 4 foi, unse cu picul de compozitie oprita. Arata ca aranjarea in teren la fotbal: 4-3-4, dar cu 5 ca baza, nu?
Am pus-o la cuptor cam 35-40 min, pana s-a rumenit frumos si iaurtul de pe deasupra.
A iesit foarte buna.
Observatii: Nu va agitati daca la coacere placinta are parti care sunt umflate mai tare, se va aranja cand se va raci. Gustati din amestec inainte sa umpleti foile, poate voua va place mai dulce.











Un comentariu:

  1. Doamne,ce de bunatati iti ies din maini!Asta e mai mult un dar de la Dumnezeu decat un talent.Ce sa mai zic:ma lasi masca cu inventiile tale.
    Ioana.

    RăspundețiȘtergere