miercuri, 11 iulie 2012

BRUSCHETE CU ROSII SI ARDEI

Stiu ca astea nu sunt bruschetele originale (de la mama lor), dar sunt originale pentru mine.
Necesar: 1 bagheta, 6 rosii mari coapte, 6-7 catei usturoi, 1 ardei rosu mare, 1 ardei gras verde, 1 legatura marar, 1 legatura patrunjel, 3-4 lg ulei de masline, sare si piper, 1 feliuta cascaval.
Am taiat bagheta in felii groase de 1 cm, pe care le-am pus la cuptor vreo 10 min. Le-am scos, le-am frecat cu usturoi si le-am picurat cu putin ulei de masline. Rosiile le-am tocat cubulete marunte (fara sa le scot pielitele si semintele), ardeii la fel.  Le-am amestecat cu verdeata tocata marunt, cu 1 lg de ulei si le-am potrivit de sare si piper.  Am aranjat deasupra fiecarei felii cate o lg de compozitie, iar deasupra ei am taiat cubulete foarte mici de cascaval. Le-am mai dat la cuptor pentru cateva minute.

Am servit calde.
Observatii: Din cantitatile astea mi-au iesit cam 26 de bruschete.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu