duminică, 22 iulie 2012

TORT CU CREMA DE COCOS

Dr.Oetker s-a gandit sa mai scoata ceva nou (sau poate de-abia acum am vazut eu): budinca cu cocos, asa ca a luat fiinta tortul asta.
Necesar:  2 plicuri budinca de cocos, 2 galbenusuri, 150 g zahar, 700 ml lapte, 200 g margarina, 400 g piscoturi, 2 plicuri zahar vanilat, 4 lg nuca de cocos rasa, 1 esenta rom.
Am facut budinca, adaugand praful amestecat cu 6 lg de zahar si dizolvat cu 100 ml lapte, in laptele fierbinte de pe foc. Am lasat-o la racit. Am inmuiat margarina, am batut-o bine cu zaharul si zaharul vanilat, cu galbenusurile, apoi am adaugat budinca cate o lingura amestecand bine, pana la omogenizare, dupa fiecare. Am pus si o esenta de rom. La sfarsit am adaugat si fulgii de nuca de cocos.
Am inmuiat piscoturile in lapte, le-am pus unul langa altul, formand blatul, apoi am intins crema. Am pus din nou un rand de piscoturi inmuiate, apoi unul de crema, pana am avut trei straturi. Am terminat cu unul de crema. Am dat la frigider pentru cateva ore.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu