duminică, 22 iulie 2012

PRAJITURA DIN ALBUSURI CU NUCA SI STAFIDE

Prajitura asta poate veni la pachet cu o ciorba de burta. Inainte sa incepeti sa va stoarceti creierii incercand sa va dati seama care este treaba cu ele doua, va spun eu: la ciorba de burta am folosit doar galbenusurile, asa ca nu era sa arunc bunatate de albusuri, si cum copii mei nu se prea omoara cu bezelele...
Necesar: 8 albusuri, 150 g zahar, 5 lg faina de secara,100g  nuca macinata, 150 g stafide mari negre, 1 lg pudra de roscove, 1/3 lgta scortisoara.
Am batut 7 albusuri tari cu zaharul. Am adaugat faina si am pus compozitia in tava. Am batut ultimul albus cu 1 lg zahar, 1 lg pudra de roscove si scortisoara, si am presarat-o deasupra aluatului alb din tava. Cu un bat de frigarui am amestecat cele doua culori, apoi deasupra am adaugat nuca macinata si stafidele taiate cu cutitul. Am dat la cuptor pentru 15-20 min.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu