duminică, 29 iulie 2012

OREZ CHINEZESC CU OU


Imi trebuia o garnitura pentru somnul african cu sos chinezesc, asa ca am facut ceva tot chinezesc.

Necesar: 1 ceasca orez cu bob lung, 1 ceapa, 1 ardei gras rosu, 1 ceasca porumb de la conserva, 1 ceasca mazare de la conserva, 2 lg sos de soia, 2 oua, sare si piper.

Am tocat ceapa si am pus-o la calit in ulei incins, impreuna cu ardeiul tocat. Am adaugat orezul clatit in cateva ape, si am adaugat apa, cate putin, doar cat sa nu se arda orezul. Cand a fost aproape gata,  am adaugat sosul de soia, porumbul si mazarea, apoi am batut oualele bine si le-am adaugat si pe ele. Am mestecat mereu,  sa se faca oul. Am potrivit de sare si piper.

Observatii: Totusi, ca sa arate mai bine la sfarsit, faceti invers, puneti  mai intai oul si apoi porumbul si mazarea. Iar oul, incercati sa-l prajiti mai intai intr-un colt al tigaii, apoi sa-l amestecati cu orezul. Eu nu am facut asa si, desi gustul a fost acelasi, prezentarea a suferit un pic.

Merge si ca garnitura, dar si ca fel principal.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu