duminică, 29 iulie 2012

CLATITUTE CU LAPTE PRINS


Am pus la prins 2 l de lapte de vacuta, bun. Cu jumatate din el am facut niste clatite micute, bune rau, pe care le-am servit cu dulceata de pepene rosu.

Necesar: 1 l lapte prins, 3-4 lg zahar, 1 praf de copt, 3 oua, 1 canuta mica apa minerala, 500 g faina, 1 esenta de vanilie, 2 plicuri zahar vanilat, 200 g nuca macinata.

Am amestecat oualele cu zaharul, zaharul vanilat, esenta  si apa minerala, am adaugat faina si laptele prins, apoi nuca macinata mai mare. Aici este momentul sa verificati daca este prea subtire sau prea gros aluatul, si sa mai puneti ca atare, lichid sau faina.
Am pus in tigaia unsa cu ulei incins,  cu polonicul mic, cate trei gramajoare, pe care le-am intins si incercat sa le ovalizez cu lingura. Cand au fost prajite pe o parte, le-am intors cu o spatula, caci nu aveam cum sa le arunc pe toate trei odata.
Le-am pus cate o lingurita de dulceata de pepene si le-am rulat incet.

Au fost foarte de efect (daca pot sa spun asa), iar copii au fost incantati  nu doar de gust ci si de  marimea mica, facuta ca pentru ei.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu