miercuri, 11 iulie 2012

SOS DE PATRUNJEL

Este un  sos tip bechamel cu patrunjel.  Simplu.
Necesar: 2 lg ulei, 2 lg faina, 250 ml lapte, 1 legatura patrunjel, 2  catei usturoi, ½ lgta nucsoara.
Am incins uleiul si am adaugat faina, mestecand repede sa nu se arda, apoi am adaugat cate putin laptele (si rece si cald are acelasi rezultat).  Am mestecat continuu, pana am pus tot laptele si s-a ingrosat sosul (fara sa se prinda).  Am adaugat nucsoara si am potrivit de sare si piper. Am adaugat usturoiul pisat si patrujelul tocat, proaspat cules de la mine din gradina.
Foarte bun. Se potriveste nu numai la carne, dar si peste cartofi, mazare, fiind si un sos cu impact vizual, nu numai “gustativ”.
 Observatii: Ca sa va ajutati sosul sa nu faca cocoloase,  ar fi bine sa aveti la indemana un tel foarte mic. Daca nu, multa rabdare (pana reusiti sa spargeti cocoloasele si sa omogenizati sosul).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu