luni, 9 iulie 2012

DESERT RAPID CU CREM OLE

Si cand spun rapid, chiar asa e. Un desert pentru cand esti presat de timp sau nu ai chef sa stai prea mult in bucatarie, sa te coci. Va asigur ca va fi apreciat.
Necesar: 1 plic Crem Ole ciocolata, 1 plic Crem Ole vanilie, 1 cutie Hulala de 500 g, 300 ml lapte, 8-10 biscuiti, 1esenta de rom, 5 lg cafea indulcita (preparata), ½ tableta de ciocolata. 
Am oprit 5 lg de frisca lichida pentru glazura, iar restul l-am impartit in doua. Fiecare jumatate am batut-o bine cu cate un plic de crem ole si cu 150 ml de lapte, rezultand doua crème.   In boluri (de supa) am pus cate un biscuite faramitat pe fundul ei, deasupra cate o lgta de cafea si 1 strop de esenta de rom. Peste biscuiti am asezat 2 lg pline cu crema de ciocolata si 2 de crema de vanilie.
Deasupra am pus o glazura de ciocolata, preparata din ciocolata topita (pe foc mic), amestecata bine cu frisca lichida.
Am pus 30 min la rece.

Observatii: Din cantitatile astea am scos 7 portii,  pentru pofticiosi mari ca noi, dar ies lejer si 12 portii, puse in boluri mai mici (de inghetata, nu de supa ca noi !).




3 comentarii:

  1. mmmm... arata delicios..

    RăspundețiȘtergere
  2. au maseauaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca esti din Bucuresti, iti recomand eu un dentist bun!!!

    RăspundețiȘtergere