sâmbătă, 11 august 2012

BUDINCA CU URDA SI OREZ

Ce poti sa faci cand ai niste urda buna si proaspata, dar nu destula cat sa faci o placinta si poate nici nu ai chef sa faci o foaie? Te gandesti si o combini cu ingrediente pe care le ai la indemana.
Necesar: 700 g urda, 200 g orez, 3 oua, 3 plicuri zahar vanilat, 1 lg coaja de lamaie, 6 lg zahar, 50 g stafide, 100 g nuci.
Am amestecat bine urda cu zaharul simplu si cel vanilat, cu coaja de lamaie si oualele batute. Orezul l-am fiert si l-am amestecat cu compozitia de urda. Am pus rezultatul in tava, pe hartie de copt si am pus deasupra stafidele si nuca rupta in bucati (cu mana). Am dat la cuptor pentru 30-35 min, apoi am lasat-o sa se raceasca in tava, inainte de a o scoate si a o taia, altfel se rupe.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu