luni, 6 august 2012

PUI CU ROSII LA TIGAIE

Necesar: 6 pulpe superioare de pui, 4 rosii, 1 plic Maggi cu acelasi nume.

Am dezosat si taiat bucatele mai mici sase pulpe superioare de pui. Bucatele le-am amestecat bine cu continutul plicului, cu 2 lg de ulei  si cu  3 lg de apa. Am lasat 30 min la  marinat. Am tocat rosiile maruntel sa fie pregatite. Am pus bucatelele de pui cu tot cu marinata lui in 3 lg de ulei incins (atentie la pasul asta, sa nu va sara stropii incinsi pe mana!) . La cateva minute, am pus si rosiile deasupra, mestecand din cand in cand. Am lasat pe foc cam 15 min. Nu a mai fost nevoie de sare si piper, acestea regasindu-se printre ingredientele din plic (impreuna cu ceapa si usturoi deshidratat, oregano, cimbru si boia).
Eu am servit simplu, mi s-a parut destul de consistent, dar voi puteti sa puneti alaturi o lingura de orez sau poate altceva, ce doriti si ce va place.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu