sâmbătă, 11 august 2012

INGHETATA DE PEPENE

Am gasit si cumparat niste forme haioase pentru inghetata. Cum fetele m-au bazait o zi intreaga, iar eu nu mai aveam oua de tara sa fac o inghetata ca la carte, le-am dat de lucru cu o inghetata simpla si rapida.
Necesar: 2 felii de pepene rosu, 1 lg zahar, cateva bombonele mici (de ornat), forma de inghetata.
Am decupat miezul de pe coaja si l-am curatat de samburi. L-am turtit un pic cu ustensila de facut piure, am pus zaharul pe deasupra  (nu ca ar mai fi avut nevoie, dar sa mai lase mai mult lichid). Am umplut formele si le-am dat la congelator, pentru 3 ore.
Foarte buna inghetata, dar cum era doar suc de pepene, ne-au cam inghetat dintii. Si trebuie mancata repede,  ca se topeste foarte repede.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu