miercuri, 15 august 2012

PIZZA CU PUI SI ANANAS

Pentru ca din toate pizzele Hawai pe care le-am mancat pana acum, numai una avea piept de pui, restul erau cu diverse sunci sau salamuri de pui, m-am hotarat sa o fac “la botul calului”,  asa cum imi place mie.
Necesar: 700 g piept de pui, 2 lg porumb, 2 rosii, 10 masline negre (mamut), 1 ardei gras rosu,  1 cutie compot ananas, bulion, ulei, 200 g cascaval, 10 felii salam uscat, 5 felii sunca de pui,  500 g faina, 1 plic drojdie uscata, un praf sare.
Am facut blatul de pizza (http://vulpeacofetar.blogspot.ro/2012/08/blat-de-pizza.html).  L-am lasat la soare sa creasca, acoperit cu un prosop de bucatarie curat.
Intre timp am taiat ardeiul feliute, la fel si maslinele, si rosiile. Am ras cascavalul, am taiat bucatele feliile de salam si sunca. Pieptul de pui l-am taiat bucatele potrivite si l-am tras la tigaie intr-o lingura de ulei incins. Ananasul l-am scurs de zeama si l-am taiat in bucatele mai mici.
Dupa ce coca pentru blat a crescut,   am intins doua foi, cat tava, le-am stropit cu putin ulei, le-am uns cu bulion, am pus deasupra feliutele de ardei rosu, bucatelele de piept si cele de ananas, porumbul, feliutele de masline, cele de rosii si cascavalul ras. Am dat la cuptor pentru 25-30 minute, foc mai micut (dar nu foarte mic).
Foarte buna.



















Un comentariu: