duminică, 12 august 2012

CARTOFI CU CARNE TOCATA LA CUPTOR

Necesar: 700 g carne tocata, 1 kg cartofi, 500 ml lapte, 1 ceapa mare, 1 felie cascaval, 1 plic Maggi Idea zilei cu acelasi nume.
Am tocat ceapa si am pus-o la calit. Am adaugat si carnea si am lasat-o pana si-a schimbat culoarea. Cartofii i-am curatat si taiat felii pe lungime. Am pus in tava un rand de cartofi, unul de carne, unul de cartofi, pana am avut doua randuri de carne si trei de cartofi. Am amestecat continutul plicului cu lapte si l-am lasat cateva minute, cum scrie pe plic ca trebuie, si am ras cascavalul. Am turnat laptele cu condiment peste cartofi in tava, apoi am presarat cascavalul. Am dat la cuptor pentru 60 min.
Observatii: Folositi o tava mai inalta, pentru ca laptele va fierbe si va pleca la plimbare prin cuptor. In plus ar fi bine ca lichidul sa acopere si ultimul rand de cartofi, altfel vor ramane cruzi.
Este destul de satios sa nu mai necesite nimic langa. Poate vreo muratura ceva.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu