duminică, 26 august 2012

PIZZA QUATRO “BRANZOLINI”

Intr-o saptamana in care pizza a fost “alimentul” favorit al copiilor mei, pe o caldura pe care nu prea mergeau ciorbele, a trebuit sa ma descurc si  sa nu ma repet. Asa ca am ajuns si la pizza cu branzica, insa am facut-o cu branza de-a noastra, copiilor neplacandu-le branza Ceddar, “ca e gata mucegaita “ J, si nici parmezanul! Norocul meu, la cat costa….

Necesar: 1 blat pizza (350-500 g faina, 1 plic drojdie uscata, 1 cana apa calduta, 1 praf sare),  1 sul branza topita, 300 g urda, 200 g telemea de vaca, 1 felie cascaval, 1 felie branza de bivolita, 1 lg boia dulce, sare si piper, kechup, 1 lg mare oregano, cateva ciuperci din conserva.

Am intins blatul (http://vulpeacofetar.blogspot.ro/2012/08/blat-de-pizza.html), si l-am stropit cu putin ulei, apoi l-am uns cu kechup, peste care am imprastiat oregano..  Deasupra am presarat urda, pe care am frecat-o mai intai cu putina sare, piper si boia dulce. Peste urda am pus telemeaua de vaca si cascavalul, taiate cubulete mici. Peste toate am ras branza de bivolita din plin si, ca sa nu fie totusi prea alba si prea “ninsa”, am pus pe deasupra si cateva felii de ciuperci. Am dat la cuptor pentru 20 min, cat sa se coaca blatul si sa se topeasca branzicile impreuna.

Minunata.
















Un comentariu:

  1. Si acum ma gandesc cat de buna a fost.Nu-mi imaginam niciodata ca o sa iasa asa de buna...
    Cand mai faci ca sa vin?
    Ioana.

    RăspundețiȘtergere