duminică, 5 august 2012

CIULAMA DE PIPOTE SI INIMI DE PUI


Necesar: ½ kg pipote si inimi (1 punguta), 200 ml lapte, 200 ml supa, 3 lg faina de secara, 1 ceapa, sare si piper.

Am curatat inimile si pipotele si le-am taiat mai mici, dupa care le-am pus la fiert. Am tocat ceapa maruntel si am pus-o la calit in 2 lg de ulei. Peste ea, am pus, cand s-a inmuiat, faina si am amestecat repede sa nu se arda, apoi am pus cate putin supa (zeama strecurata in care au fiert organele) si laptele, mestecand si asteptand sa se incorporeze bine si  sa se ingroase (ca sa nu faca cocoloase) inainte sa pun urmatoarea transa de lichid. Pipotele si inimile scurse bine, le-am pus in ciulama si am potrivit de sare si piper. Am mai lasat 1 minut pe foc si am oprit-o.

Merge foarte bine cu mamaliguta sau cu paine prajita.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu