duminică, 3 februarie 2013

CARTOFI LA CEAUN CU CARNATI SI JUMARI

Aveam niste carnaciori buni si un borcan de jumari in untura primit de la tara, asa ca jumatate de pranz era gata J!
Necesar:  cartofi, 2 cepe, 1 leg patrunjel, 1 capatana usturoi, sare si piper.
Am curatat cartofii si i-am taiat cubulete mici. In untura incinsa, in care au fost jumarile (pe care le-am pus in ceaun direct din borcan, sa le scot din untura), am pus toti cartofii odata. I-am lasat cam 15 minute, dupa care am adaugat ceapa tocata nu prea mic, usturoiul taiat feliute, sare si piper. I-am lasat asa inca 5-6 minute, dupa care am adaugat si patrunjelul tocat mai mare si am oprit focul.
Am servit cu carnati prajiti, jumari si salata de varza acra.
Stiu ca o sa-mi atrageti atentia la tonele de calorii posedate de reteta asta, dar cartofii prajiti in untura au un gust mult mai bun decat cei in ulei, si nu faceti asta in fiecare zi!

Observatii: Trebuie consumati neaparat  calzi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu