vineri, 8 februarie 2013

PRAJITURA CREM OLE DE VANILIE CU ANANAS SI CIOCOLATA

Necesar: blat: 4 oua, 5 lg zahar, 2 plicuri zahar vanilat, 5 lg ulei, 6 lg faina, ½ plic praf de copt, cateva bomboane de ciocolata, 100 ml compot ananas.
Necesar: crema: 1 plic Crem Ole de vanilie, 350 ml frisca lichida, 1 iaurt cu caise 120 g, 5 lg iaurt simplu, 3 lg zahar, ananas din compot.
Necesar glazura: 100 ml frisca lichida, 100g ciocolata.
Am facut blatul amestecand toate ingredientele si tinandu-l la cuptor pentru 30 min (eu am pus intr-o tava patrata mai mica sa iasa mai inalt). Tot in blat, inainte sa se coaca, am pus cateva bomboane de ciocolata, taiate cubulete marunte. Totusi daca vreti sa faceti asta, nu le puneti de la inceput in blat, pentru ca ale mele au coborat la fundul blatului.
 Crema am facut-o amestecand frisca batuta cu zaharul,  pana s-a intarit,  cu plicul de Crem Ole si iaurturile.
Am lasat blatul afara pe geam pentru o racire mai rapida si apoi l-am taiat in 2 pe orizontala.  L-am insiropat cu  compotul de ananas si l-am umplut cu crema si bucatele de ananas. Am adaugat a doua felie de blat, am pus si peste ea crema, iar deasupra am presarat  bucatele de ananas si picaturi mari de glazura de ciocolata.
Glazuta am facut-o punand ciocolata taiata marunt, in frisca lichida pe foc potrivit, pana s-a topit si s-a fluidizat, apoi am lasat-o un pic la racorit.
Am dat la rece pentru 1 ora.  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu