vineri, 15 februarie 2013

PULPE DE PUI IN ALUAT

Reteta asta am facut-o de revelion pentru copii.
Necesar: 7 pulpe, 1 pachet foietaj Bella, ½ kg ciuperci, 1 felie de branza Feta (maxim 200 g), 1 ou mare, 2 lg susan, 1 lg chimen, 1 ceapa mica.
Am scos foietajul din congelator si l-am lasat la dezghetat.
Am taiat pulpele in doua si le-am prajit, apoi le-am lasat la racit. Am tocat ceapa marunt si ciupercile si le-am tras un pic la tigaie, apoi le-am lasat la racit. Am maruntit feta cu furculita.
Cand foietajul s-a dezghetat, l-am mai intins un pic cu sucitorul si l-am taiat in patrate potrivite ca marime cu bucatile mele de pui. Pe  fiecare patrat am pus 1 lg de branza si 1 lg de ciuperci. Am asezat deasupra bucata de pui si am impachetat cu foietajul, tragand de margini, usor,  fara sa se rupa.  Pe coditele ciocanelelor am pus un pic de folie de aluminiu, sa fie mai elegante . Am pus in tava pe hartie de copt, le-am uns bine pe fiecare cu ou batut si am presarat susan si chimen.
Am dat la cuptor pana s-a copt foietajul.
Cu restul de foietaj, ciuperci si feta  am facut niste boccelute mici pe care le-am copt odata cu pulpele.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu