marți, 12 februarie 2013

FURSECURI CU NUCA SI MIGDALE

Cea mai usoara , rapida si gustoasa reteta de fursecuri. Fac fursecurile astea de…nici nu-mi mai aduc aminte de cand….cred ca de 25 de ani!!!! O reteta asa usoara ca se vor descurca chiar si copii s-o faca!
Principiul de baza al retetei este foarte simplu: pentru fiecare ou, o ceasca de zahar, una de ulei si 2 de faina, astfel ca in functie de cate oua folositi,  multiplicati corespunzator si cantitatile. Ceasca poate sa aiba si 200 ml, sau chiar mai mult. 
Necesar: 3 oua, 3 cesti de zahar, 3 cesti de ulei, 5 cesti de faina, 1 esenta rom, 1 plic zahar vanilat, 100 g nuca, 100 g migdale.
De data asta am facut fursecurile cu mai putina faina decat inainte, pentru a fi mai curgatoare compozitia si pentru a se coace mai repede. Le-am amestecat in ordinea numerelor de pe tricou J, asa cum apar in reteta, ouale cu zaharul (si cel vanilat), cu uleiul si esenta, apoi cu faina.
Am taiat migdalele cu cutitul si nuca la fel. Am pus cu lingurita in tava, pe hartie de copt gramajoare, iar deasupra nuca si migdale. Nu conteaza prea tare cum reusiti sa le puneti in tava, ele se vor aranja singure si vor iesi destul de rotunde, important este sa lasati ceva spatiu intre ele, pentru ca se mai intind si mai cresc.
Le-am pus la cuptorul incins pentru 10 -12 min maxim, la foc potrivit.
Observatii:  Atentie! Se ard foarte repede. Se scot din tava calde cu o paleta si se lasa la racit. Cand sunt calde sunt sfaramicioase asa ca aveti grija cum le scoateti, dar cand se racesc se intaresc (fara a fi tari). Daca totusi se lipesc la copt, dezlipiti-le cat inca sunt calde.

Sunt super bune. Dispar imediat. Le puteti orna cu orice va trece prin cap (sau mana J), sau lasa simple si lipite cu gem, ciocolata  etc...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu