sâmbătă, 16 februarie 2013

PRAJITURA CU CREMA DE LAMAIE SI MERE

Este o prajitura foarte buna, usoara, cu un gust foarte pronuntat de fructe (lamaie si mere).
Necesar blat: 3 oua, 4 lg zahar, 3 lg ulei, 4 lg faina, 1 plic zahar vanilat, ½ plic praf de copt.
Necesar crema: 2 plicuri budinca de lamaie Dr.Oetker, 850 ml suc de mere Ciao, 6 lg zahar, 250 g margarina.
Necesar glazura: 150 ml frisca lichida, 1 ciocolata mare.

Am inceput cu blatul, sa aiba timp sa se raceasca. Am batut oualele cu zaharurile, uleiul si faina amestecata cu praf de copt. Am pus la cuptor, intr-o tava dreptunghiulara (30/20), pe hartie de copt, pentru 30 min, la foc potrivit.
Pentru crema, am pus 800 ml suc pe foc, iar cu restul de 50 am dizolvat praful de budinca peste care pusesem 6 lg de zahar. Cand sucul a inceput sa dea in clocot, am adaugat praful dizolvat si am amestecat, din cand in cand, sa nu se lipeasca, pana s-a legat budinca. Am pus-o afara la racorit. Margarina am taiat-o cubulete si am incorporat-o in budinca racorita.
Glazura, simplu de facut: am pus frisca lichida si ciocolata maruntita cu cutitul intr-un ibric pe foc, si am mestecat mereu, pana s-a topit ciocolata si s-a ingrosat un pic. Am dat-o la rece.
Peste blatul racit,  am turnat crema de budinca, niveland, iar pest crema, in strat subtire, glazura de ciocolata.
Am dat la frigider pentru 1 ora (minim).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu