luni, 4 februarie 2013

TOCANITA DE PORC CU LEGUME

O bunatate servita cu muraturi asortate.
Necesar: 1 kg spata de porc fara os, 1 kg cartofi, ¾  borcan mazare,  2 ardei gras rosu, 1 conserva fasole rosie, ½ conserva porumb, ¾  conserva naut, 3 morcovi, 4 cepe, sare si piper, 2 lg bulion, 1 pahar vin alb.

Am taiat carnea de porc cubulete si am pus-o in ceaun cu un strop de ulei incins. Cartofii taiati cubulete mici i-am pus intr-o cratita la fiert, unde i-am lasat pana au fost gata pe jumatate.  Cand carnea a fost pe trei sferturi gata, am adaugat ceapa si ardeiul tocate cubulete, morcovul taiat suvite subtiri si cartofii. Am lasat sa se caleasca legumele si, spre sfarsit,  am adaugat si mazarea, nautul, porumbul si fasolea rosie, toate de la conserva. Am adaugat si 1 pahar vin alb si ½ pahar apa, in care am diluat bulionul, si am lasat sa scada bine. Am potrivit de sare si piper.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu