duminică, 10 februarie 2013

PRAJITURA CU URDA SI CU CIOCOLATA

Necesar: 1 biscuite mare (110 g), 150g margarina, 5 lg compot ananas, 350 g urda, 7 lg zahar, 2 lgte amidon, 2 plicuri de zahar vanilat, 1 lg esenta rom, 150 ml frisca lichida, 3 ciocolate cu rom si cateva bomboane de ciocolata, 6-7 jumatati de nuca.
Am faramitat biscuitele cu mana si l-am pus in tava de tarta, tapetata cu hartie de copt. Deasupra biscuitelui am stropit cu margarina topita si cu compotul de ananas. Am amestecat urda cu zaharul, zaharul vanilat, oualele intregi batute bine, esenta de rom, iaurtul si amidonul si am omogenizat bine.
Am turnat amestecul peste biscuite si am pus compozitia la cuptor, pana s-a inchegat, cam 35 min.
Intre timp am taiat marunt toate bomboanele, ciocolatele si am pisat nuca. Am pus pe foc un ibric in care am pus frisca lichida si ciocolata maruntita si am lasat pana s-a topit ciocolata si s-a fluidizat amestecul.
Dupa ce prajitura scoasa din cuptor s-a racorit nitel, am presarat deasupra nuca si glazura de ciocolata in strat gros si am dat-o la rece.
A fost asa de buna ca nimeni n-a stiut sa ghiceasca ca este cu urda!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu