luni, 18 februarie 2013

TOCANITA DE PUI CU CIUPERCI

Necesar: 6 pulpe pui, ½ kg ciuperci proaspete mici, 3 cepe, 3 morcovi, 1 kg cartofi, 1 ardei rosu gras, sare si piper.
Am taiat pulpele in doua si le-am dezosat. Am taiat carnea in bucatele mai mici. Am tocat ceapa, ardeiul si morcovii cubulete.  La fel si cartofii. Am pus uleiul la incins in tuci, apoi am adaugat toate cubuletele.
Le-am lasat la inmuiat sub un capac. Daca vi se pare ca mai trebuie, puteti sa mai puneti pe traseu un pic de ulei sau un pic de apa. Cand au fost pe jumatate gata, am adaugat si bucatelele de pui si ciupercile intregi, curatate si spalate bine. Am pus capacul inapoi, fara grija, ciupercile o sa lase zeama necesara.
Am lasat sa se intrepatrunda toate si am potrivit de sare si piper.
A iesit o tocanita absolut delicioasa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu