miercuri, 6 februarie 2013

CARTOFI LA CUPTOR CU BRANZA SI SUNCA

Necesar: 10 cartofi de marime medie, 1 felie mare de branza sarata, 5 felii de sunca, 2 oua, 200 g smantana, 1 felie cascaval, sare si piper.

Am pus cartofii spalati bine la fiert in coaja,  in oala cu presiune.  Intre timp am taiat branza si sunca cubulete mici de jumatate de cm, am batut oualele cu sare si piper si cu smantana si am ras cascavalul.
Cand oala a fluierat, am scos cartofii si i-am pus in apa rece. I-am curatat de coaja si i-am scobit cu o lingurita. Cartofii n-o sa fie complet fierti, ceea ce e foarte bine, doar ii mai bagam si la cuptor. In scobitura am pus cubulete de branza si sunca, am turnat deasupra cate 2 lg de smantana cu ou, si peste am presarat un praf de piper si cascaval ras. I-am pus intr-o tava de yena unsa cu ulei.
Am dat la cuptor pentru 25-30 min, pana s-a rumenit cascavalul de deasupra.  Cand am servit, am mai ras un pic de cascaval pe deasupra.

Observatii: Nu aruncati scobiturile din cartofi, faceti mai bine o “tarta” de cartofi cu smantana.

Partile decupate din cartofi,  le-am taiat cubulete mai mici, le-am pus in restul de smantana, am amestecat bine si le-am pus in tava de tarta pe hartie de copt, am nivelat bine si am dat la cuptor pana s-a copt bine. Am servit cu ketchup.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu